Meitin Onni on ollut koko yön tekemättä tarpeitaan ja mä olen tosi ilonen siitä.Kahtena aiempana aamuna on saanut kerätä ripaska kasoja eteisestä keittiöön asti.Matkaa siis monta metriä.Pikku herralla on ollut maha pikkusen sekaisin.

Tänään täytyy muistaa tilata aika tehoste rokotuksiin ja rabiekseen.16. päivä herra täyttää sen 16 viikkoa ja sit ei tartte enään odotella kuin pari viikkoa ja päästään muiden koirien kanssa tekemään tuttavuutta.Tai kyllähän me nytkin jo treenataan tutuilla koirilla,mut nyt päästään sitten vaikka koirapuistossa käymään.

12. päivä,mun synkkäripäivänä olis täällä Hyvinkäällä taas matchshow.Ajattelin oskarin kanssa vaikka siellä käydä piipahtamassa.Pysyis harjoiteltu taito muistissa pikku kertauksilla,sillä mä en oikein tiedä millon seuraavan kerran lähdetään oikeeseen näyttelyyn.

Mutta nyt,mun karvaset/karvattomat lapset vaatii huomiota ja mä päätän löpinäni tähän.