Onpahan tullut unohdettua tääkin blogi.Hienosti. Tai en mä ole unohtanut,mutta kun mun trimmaamo on alkanut vetää asiakkaita ja aika on kortilla,lisäksi mä hurahdin ja avasin oman nettikaupan,joten vieläkin vähäisemmaksi jääpi aika.

Tässä välissä ollaan kierretty jo monet näyttelyt mutten jaksa kyllä niistä nyt kirjuutella sen enempiä.Ei siis mitään mullistavaa ole niissä saavutettu.

Viimeksi oltiin Klaukkalassa 7.6.08 snakujen erikoisnäyttelyssä,jossa meitin Onnimanni oli EH JUK2 eli oman luokkansa toinen ja Ossi hienosti EH NUK3,eli ei ollenkaan huonosti.

Juuri ajomatkalla näyttelyyn manasin etten enään raahaa koiria mihinkään kesän jälkeen,jos ei ne pärjää,mutta harjoitukset tuottaa tulosta pikkuhiljaa,ja se koskee hihnan molempia päitä.

Hienot arvostelut saatiin mukaan ja olen oikein,oikein tyytyväinen.

Seuraavaksi sitten lähdetäänkin Järvenpäähän ja mahdollisesti Mikkeliin...riippuu saanko mä noi turkit harvennettua,alkavat olla jo molemmat ylipitkiä turjakkeita.Ja heinäkuussa olis Ossin lonkkakuvaus...Onnin kuvaus saapi odotella kunnes juniorista rapisee viimesetkin pentumaiset elkeet. Ikäähän Onnilla on vasta 1v1kk,joten ei ole vielä mikään hoppu sen suhteen.

Elokuussa Ossi täyttää 2-v ja sillon alkas olemaan silmätarkastuksen aika.

Tässä pojat aika karvasessa kunnossa pöydällä

Ensin  Ossi

Ja sitten äipän vauveli,omasta mielestään sylikoiraksi ihan sopivan kokoinen Onni,korvat teipattuna

Ja loppuun sanottakoon vaan,ettei meitin marsut ja koirat voi olla yhtä aikaa pihalla...